Užduotis: Sukurti kūrybinę koncepciją reklaminei kampanijai, kuri pristatytų PANASONIC šildymo ir vėsinimo sistemas. Pagrindinė žinutė: net kintant oro sąlygoms lauke, namuose galima išlaikyti komfortabilią temperatūrą visus metus. Procesas: Vizualo dizainui pasirinkta karpinių technika. Paruošėme dekoracijas iš popieriaus, kurias vėliau animavome pasitelkę stop motion video techniką. Pagrindinis vizualo herojus –  raketa-namas, kuri skrenda per skirtingas aplinkas, bet jos viduje su PANASONIC sistemomis visada komfortabili oro temperatūra. Kintančioms oro sąlygoms atskleisti pasirinkome dykumą, ledynus ir kosmosą. Tai trys itin ekstremaliomis aplinkybėmis pasižyminčios vietos, kurias žiūrovas atpažįsta akimirksniu  ir gali lengvai susieti su metų laikais: vasara yra dykuma, ledynai – žiema, o kosmosas –  nepažįstama aplinka, tačiau turbūt labiausiai ekstremali bei jaudinanti, kokią galime įsivaizduoti. Sukurta: Koncepcija (šūkis ir vizualai) Reklaminis TV vaizdo klipas; Radijo klipas; Internetiniai baneriai; Lauko reklamos.

PANACONIC šildymo ir vėsinimo sprendimai
PANACONIC šildymo ir vėsinimo sprendimai 2