Skaityk
Smalsauji, ką veikia kūrybinė reklamos agentūra? Patikėk, kūryba yra darbas, tik toks saldus ir įkvepiantis, kad niūriomis ar penelyg saulėtomis dienomis, mūsų ofise apsigyvena mūzos – beprotiškos ir paslaptingos, nepažintos ir savos. Jos atskrenda, nešinos sparnuose netikėtais stebuklais, kuriais norime dalintis su jumis. Te prasideda nuotykiai Kauno Monmartre – Šančiuose.
KAM TA AGENTŪRA? PAVADINIMĄ SUSIKURSIU PATS
Steve’as Jobsas tuo metu, kai kūrė „Apple“, lankėsi obuolių ūkyje, laikėsi kažkokios vaisių dietos ir sakė, kad pffff, toks pavadinimas gerai skamba, yra linksmas, nuotaikingas ir negąsdina – darom. Spėkite iš trijų kartų, ar visi išgirdę jam pritarė, ar niekas nebandė atkalbėti? Nes kaip galima ambicingą, visą pasaulį užvaldysiančią įmonę pavadinti tiesiog obuoliu? Ar tai … Continue reading “KAM TA AGENTŪRA? PAVADINIMĄ SUSIKURSIU PATS”
TIKRA NETIKRA
Įspėjimas! Šiuo tekstu greičiausiai nieko neįrodysime ir nieko naujo neišmokysime. Dar blogiau – pateiktos istorijos tarpusavy nesusijusios. Ar pamenate britų žurnalisto sukurtą restoraną? 2017 metais jis tapo geidžiamiausiu ir geriausiu „TripAdvisor“ restoranu Londone. Norinčių ten pavalgyti buvo daugybė, o nuolat rezervuotos vietos skonių ieškotojus vedė iš proto. Jei pamenate, puikiai žinote, kad to restorano nė … Continue reading “TIKRA NETIKRA”
SPALVŲ ABC
Padarykite ryškiau. Mano mėgstamiausia – geltona. Tegu būna tokios spalvos, kokios nėra lentynose. Kad išsiskirtų. Noriu netradiciškai. Pageidavimų ar svarstymų, kokia spalva tiktų, iš klientų išgirstame įvairiausių. Pasirinkimas – milžiniškas, tačiau netinkamai parinkta spalva gali nulemti blogus prekės pardavimus. Kas madinga, kas tinka, kaip spalvos veikia žmogų ir jo apsisprendimą – atskiras mokslas. Ta pati … Continue reading “SPALVŲ ABC”
Kodėl nuomonės formuotojas susimauna
Anokia čia paslaptis, kad tūkstančius sekėjų turintys nuomonės formuotojai ryškiai prisideda populiarindami įvairiausius produktus ar paslaugas. Renkantis, kam patikėti apie juos kalbėti, galimi bent du keliai. Pirmas – reklamą užpirkti pas visus sekamiausius – bus brangu, bet matoma, žiūrovams gal kiek įkyrės, bet jų galvose tikrai įstrigs ir, jei visi užsakytieji įtikinamai džiaugsis produktu, suveiks, … Continue reading “Kodėl nuomonės formuotojas susimauna”
KETVERI METAI KAUNUI – PER MAŽAI
„Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“ – taip „šauniai“ viliodamas į Vilnių Lietuvos abiturientų klausia pažangus VGTU universitetas. Mes jam atsakome: „Taip, labai“. Ir gerokai daugiau, jei sugebėsite atlaikyti tokią šokiruojančią žinią. Jeigu kažkada ši reklama dar būtų suveikusi VGTU naudai, dabar tiesiog sukelia gailestį – ak, kaip gaila, kad TOKS universitetas nesugebėjo rasti … Continue reading “KETVERI METAI KAUNUI – PER MAŽAI”
KORONA, KAS GERO?
COVID-19. Koronavirusas. Karantinas. Izoliacija. Kone dažniausiai pastaruosius metus (ir jau gerokai daugiau) girdėti žodžiai. Bėdų jie atnešė sočiai, o ko išmokė, kokios naudos davė? Davė davė! 10 covido atneštų gerumų (arba prisitaikymų), kurie atsispindi didelio pasisekimo sulaukusiose reklamose. 1. Išmokome bendrauti internetu. Maltesers – Isolation Life. 2. Sportuoti namuose. Nike – Play For The World. … Continue reading “KORONA, KAS GERO?”
RINKODAROS PAMOKOS „EUROVIZIJOJE“
Mėgstate ar ne šį daugybę žiūrovų (jei tiksliau, maždaug 600 milijonų) pritraukiantį renginį, žiūrite ar ne šį 140 šalyse per televiziją ir / ar internetu rodomą šou, palaikote ar ne savus – jūsų pasirinkimas, bet iš „Eurovizijos“ galima daug pasimokyti. Ne tik dainavimo vingrybių, stiliaus subtilybių, šukuosenų ir makiažų įmantrybių, bet ir rinkodaroje itin svarbių … Continue reading “RINKODAROS PAMOKOS „EUROVIZIJOJE“”
VERSLUI LGBTQ PALAIKYMAS – KAIP VAIVORYKŠTEI LIETUS IR SAULĖ
Praėjo 11-a metų nuo gūdžių laikų, kai LGBTQ bendruomenei buvo leista išeiti į Lietuvos gatves ir pirmą kartą surengti eitynes. Tuo metu juos prižiūrinčių pareigūnų buvo daugiau nei pačių dalyvių, o žiūrovai rinkosi vedini kur kas didesnio smalsumo, nei palaikymo. Lietuvos verslas tylėjo. Tylėjo gana ilgai, kol remdamasis užsienio patirtimi, suvokė: verslas klesti ne vien … Continue reading “VERSLUI LGBTQ PALAIKYMAS – KAIP VAIVORYKŠTEI LIETUS IR SAULĖ”
Rūkai Monmartre
Būna dienų, kai lietuje paskęsta blakstienos ir taip norisi išnykti rūkuose. Akimirkomis, pasislėpęs miestas šnabžda, o Monmartre ruduo. Ankstyvais rytais, miglose gali pasiklysti ir paklysti savyje. Akimis apsigauti, kai netoliese pranyksta paryžietiškas Dali šešėlis, o praeivio aidas kartoja a jour dausose. Bokštai muša rytą ir švelnus liūdesys nusėda ant pagalvių. Lėtai, lyg cukraus vata išsisklaido … Continue reading "Rūkai Monmartre"
Gastronomas, ADVISION ir žmonės, kuriantys prie Nemuno
Seniai seniai, kai dar Kauno gatvės buvo duobėtos, o vaiduoklis rėžė dangų pačiame miesto centre, ADVISION gyveno įprastą agentūros gyvenimą pačioje patriotiškiausioje vietoje Kaune – Lietuvių gatvėje. Pro langus driekėsi medinis Žaliakalnio horizontas su keliais sovietmetį menančiais krateriais kelyje (kartais jų dar pasiilgstame, daug įkvėpimo ten būta), o pastate puikavosi maisto ir ūkinių prekių parduotuvė, … Continue reading "Gastronomas, ADVISION ir žmonės, kuriantys prie Nemuno"
Tai kas buvo ar nebuvo: Ponas Napoleonas, Kauno Monmartras ir ADVISION
Kaune yra vieta, tokia slapta, kad apie ją [iš lūpų į lūpas] žino visi. Čia gimsta netikėčiausios istorijos ir žmonės, o vėlais vakarais, pasislėpę vietiniai šnabždasi, kokia ji ekstravagantiška ir nepakartojama. Vieni, tą vietą vadina Šančiais, o kiti, tokie kaip ir mes, laikydami save kūrybiniais dabarties pionieriais [aut. pastaba - patys sau faini. Labai šančiovskas … Continue reading "Tai kas buvo ar nebuvo: Ponas Napoleonas, Kauno Monmartras ir ADVISION"