RINKODAROS PAMOKOS „EUROVIZIJOJE“

Mėgstate ar ne šį daugybę žiūrovų (jei tiksliau, maždaug 600 milijonų) pritraukiantį renginį, žiūrite ar ne šį 140 šalyse per televiziją ir / ar internetu rodomą šou, palaikote ar ne savus – jūsų pasirinkimas, bet iš „Eurovizijos“ galima daug pasimokyti. Ne tik dainavimo vingrybių, stiliaus subtilybių, šukuosenų ir makiažų įmantrybių, bet ir rinkodaroje itin svarbių taisyklių.

Pirma. Būkite matomi. Išsiskirkite.

Konkurencinėje aplinkoje turite būti pasirengęs išsiskirti, kad jus pastebėtų. Vien gero balso ar nuostabaus jūsų gaminamo produkto nepakanka. Suraskite išskirtinumą, sukurkite jį, padarykite viską, kad jus įsimintų, kaip Lordi kriokimą, Conchitos barzdą ar rusų močiučių bum bum.

Antra. Su auditorija kalbėkite jai suprantama kalba.

Kuo daugiau aiškumo jūsų komunikacijoje, tuo lengviau klientams (žiūrovams) apsispręsti. Jei jūsų klientai nesupras jūsų kalbos, pasiūlymo, produkto ar paslaugos, labai mažai tikėtina, kad jie už jus balsuos, norės su jumis susisiekti ir bendradarbiauti, kad norės pirkti.

Trečia. Nesistenkite būti tuo, kuo nesate.

Žinokite, kas jūs, kas jums geriausiai sekasi, kur jūs stipriausi. Ir nesistenkite mėgdžioti kitų, net jei jiems kažkada puikiai pasisekė – gali būti, kad toli kitų pramintu keliu nenukeliausite, būsite sučiupti ir po kaulelį viešai išnarstyti. Kurkite savo įvaizdį, ieškokite savų būdų atsiskleisti, būkite tuo, kuo esate.

Ketvirta. Turėkite įsimintiną šūkį.

„Euroviziją“ laimėjusios dainos yra įsimintinos, dažniausiai turi ilgam įstringantį priedainį, jo žodžius, įsimintiną melodiją. Susikurkite savo lengvai ir ilgam išliekančią melodiją – šūkį. Neapkraukite jo nereikalingais žodžiais, sukti užsukti irgi neparanku – tegu šūkis būna lengvas ir paveikus, o jį kartoja jūsų klientų minios.

Penkta. Komunikuokite laiku ir vietoje.

Rinkitės aktualią komunikaciją, nebendraukite jau pasenusiomis, praėjusiomis, nublankusiomis temomis. Žinokite, kas aktualu ir patrauks jūsų klientų dėmesį. Susitikite per reklamą, straipsnius, pokalbius ne jums, o kuo didesniam jūsų klientų būriui patogiu laiku.

Gero „Eurovizijos“ žiūrėjimo jau šiandien. „The Roop“, pavarykit!